.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبردار 40 ميلياردي با 70 شاکي در ساري

 رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران از کشف کلاهبرداري 40 ميليارد ريالي و دستگيري فرد کلاهبردار در ساري خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "احمدرضا رستمي" گفت: جرايم اقتصادي از جمله جرايم مهمي است که ضربه مستقيمي به پيکر اقتصاد کشور وارد مي کند و در همين حوزه کلاهبرداري هاي کلان اقتصادي با شيوه و شگردهاي خاص موجب بروز ناامني اقتصادي براي شهروندان به ويژه تجار و بازاريان را به همراه دارد.

وي ادامه داد:در پي کسب خبري مبني بر اين که در منطقه جاده درياي خزر ساري مجتمع بزرگ تجاري در حال احداث است و مديريت آن به صورت غيرقانوني و با اقدامات متقلبانه در حال جذب مشتريان براي پيش فروش غرفه هاي آن است، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران افزود: ماموران با انجام تحقيقات ميداني و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي دريافتند که فردي به نام "الف _ ب" که سابقه ساخت و ساز واحد هاي مسکوني و تجاري را دارد پس از خريد پنج هزار متر زمين به احداث مجتمع تجاري و پيش فروش آن به ارزش 40 ميليارد ريال اقدام کرده است.

سرهنگ رستمي عنوان کرد: با توجه به انجام تحقيقات و استعلام از مبادي مربوطه مشخص شد، اين فرد از مجموع سه هزار متر ساخت فقط مجوز يک هزار متر تغيير کاربري را داشته و مرتکب تخلف شده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به هماهنگي هاي قضائي از اقدامات پليس براي شناسايي و دستگيري اين فرد خبر داد و افزود: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف کرد.

وي افزود: متهم اين پرونده که داراي بيش از 70 شاکي است پس از معرفي به مراجع قضائي روانه زندان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قربان 25 تير 1394
نمونه تخلفهای مشابه زیاددیگری درمجتمع های تجاری ساری اتفاق افتاده است . یک نمونه مربوط به بازارتحاری عندلیب واقع درمنطقه دخانیات ساری می باشد.مجوزاین بازاربرای 75 مغازه بوده است ولی درنهایت به حدود 170 مغازه رسیده است .خریداران بیچاره اقدام به خرید نمودند ولی متاسفانه هنوز پس ازگذشت 8 سال این بازارازشهرداری پایان کارنگرفته است وتعهدات اب وبرق وگاز انجام نشده است .وبرای چندین بارتوسط شهرداری پلمپ شده است . جالب اینجا که همین بازار توسط مسئولین وقت شهرداری سابق وشورای شهربازگشایی وتبلیغ شده است .
یک شهروند ساکن ساری 25 تير 1394
با سلام
چرا اسم این کلاهبردار را کامل اعلام نمی کنید تا بقیه مردم اسیر آنها نشوند. مراجع قضایی می توانند به خاطر مردم مجوز بدهند
جمشید 25 تير 1394
چرا قبل از این اقدام نکردید. پس از فروش کلیه واحدها موقع پایان کار. تکلیف آون بدبختا که زندگی شون رو فروختن و واحد خریدن اینجا چی میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.